• Peiling

Gezocht: respondenten voor scriptieonderzoek

Vacatures, enquêtes, hulp bij school- of studieprojecten.
JvWalsem
Nieuwe gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2024 10:42

Gezocht: respondenten voor scriptieonderzoek

Ongelezen bericht door JvWalsem »

Mijn naam is Jeroen van Walsem. Ik studeer Bestuurs- en Organisatiewetenschap aan de Universiteit Utrecht en heb sinds mijn vijfde een diagnose autisme. Voor mijn bachelorscriptie onderzoek ik hoe de duurzame inzetbaarheid van mensen met een autismespectrumstoornis verbeterd kan worden, met name als het aankomt op het gevoerde HR-beleid. Het begrip 'duurzame inzetbaarheid' betekent dat mensen langere tijd hun werk productief kunnen blijven doen, in goede gezondheid en met plezier in het werk.

Voor het onderzoek ben ik op zoek naar werknemers met ASS die voor een organisatie werken met een HR-afdeling en -beleid om te interviewen. In die interviews zal het gaan over het werk dat de respondent doet, hoe die denkt duurzaam inzetbaar te kunnen blijven en wat het effect van het door de werkgever gevoerde HR-beleid voor diegene is.

Heeft u een diagnose ASS en bent u op dit moment werkzaam of werkzaam geweest?
Dan zoek ik u. Als u zich door mij wil laten interviewen voor het scriptieonderzoek helpt u mij enorm, maar draagt u tevens bij aan onderzoek waar veel mensen baat bij kunnen hebben.
Een interview duurt zo'n 45 minuten en zal in de meeste gevallen via Microsoft Teams worden gehouden. Interviews op locatie zijn mogelijk als de locatie niet te ver van de regio Rhenen/Veenendaal ligt. Ik ben voornemens vanaf 16 mei met de interviews te starten.

Respondenten blijven anoniem en alle interviewdata wordt na afloop van het onderzoek vernietigd. Daarnaast krijgen respondenten als eerste de scriptie te zien met daarin alle resultaten, voordat ik deze openbaar maak op mijn LinkedIn-account.

Mocht u geïnteresseerd zijn in deelname aan dit scriptieonderzoek, mail mij dan op dit adres:
j.r.j.vanwalsem@students.uu.nl. We kunnen dan een datum, tijd en eventueel locatie afspreken.
Mocht u zelf geen ASS hebben maar wel iemand kennen die ASS heeft en werkzaam is, deel dan vooral dit bericht met diegene. Ook zij kunnen contact opnemen via bovenstaand mailadres. Een breder bereik van dit bericht geeft me meer garanties dat ik genoeg respondenten kan vinden.

Wie weet hoor ik binnenkort van u.

Met vriendelijke groet,
Jeroen van Walsem,
student Bestuurs- en Organisatiewetenschap
Universiteit Utrecht.
Plaats reactie