Ik neem dan aan dat 'de ander' op de hoogte is dat er autisme speelt?
Ik denk dat je bij een serieuze relatie toch wel weet wat je aan elkaar hebt? Als de zwangerschap een ongelukje is als je iemand net kent, dan wil je misschien wel de bevestiging.MARCDC schreef: ↑07 sep 2024 16:12 Mijn zoon had een vriendinnetje en die was wat ontgoocheld dat ze niet veel cadeautjes kreeg... het was dan af en we hadden eens een gesprek van neanderthaler tot neanderthaler...
Ik legde hem toen uit dat het ding met vrouwen is dat als ze echt interesse hebben in koppelvorming, ze al willen weten of ze op hun mannetje kunnen rekenen als ze daar liggen te bevallen en ze daar heel zwak zitten met een pasgeboren kind, zal hun mannetje dan wel de nodige voorraden aanzeulen en voor veiligheid zorgen...
Ik heb eens een vrouw gekend die fantasietjes had om tegen haar wil seks te hebben met een vent...
mijn psychologe vertelde me toen dat dat iets vrij ingewikkeld was...
Zo'n dingen wil ik dus eigenlijk ook liever niet weten.
het vriendinnetje nam het blijkbaar ietsje serieuzer op dan hij...EgoSum schreef: ↑08 sep 2024 11:30Ik denk dat je bij een serieuze relatie toch wel weet wat je aan elkaar hebt? Als de zwangerschap een ongelukje is als je iemand net kent, dan wil je misschien wel de bevestiging.MARCDC schreef: ↑07 sep 2024 16:12 Mijn zoon had een vriendinnetje en die was wat ontgoocheld dat ze niet veel cadeautjes kreeg... het was dan af en we hadden eens een gesprek van neanderthaler tot neanderthaler...
Ik legde hem toen uit dat het ding met vrouwen is dat als ze echt interesse hebben in koppelvorming, ze al willen weten of ze op hun mannetje kunnen rekenen als ze daar liggen te bevallen en ze daar heel zwak zitten met een pasgeboren kind, zal hun mannetje dan wel de nodige voorraden aanzeulen en voor veiligheid zorgen...
Ik heb eens een vrouw gekend die fantasietjes had om tegen haar wil seks te hebben met een vent...
mijn psychologe vertelde me toen dat dat iets vrij ingewikkeld was...
Zo'n dingen wil ik dus eigenlijk ook liever niet weten.
Tegen je wil lijkt mij nooit fijn Dan wil je het stiekem toch. Dan geef je denk ik ook gemengde signalen af, en zit je later op het politiebureau om aangifte te doen.
Misschien zie ik de realiteit verkeerd, maar ik zie in de stad tegenwordig nogal wat blanke vrouwen hand in hand met een Afrikaanse man, soms nog in vluchtelingenstatuut.MARCDC schreef: ↑07 sep 2024 16:12 Ik legde hem toen uit dat het ding met vrouwen is dat als ze echt interesse hebben in koppelvorming, ze al willen weten of ze op hun mannetje kunnen rekenen als ze daar liggen te bevallen en ze daar heel zwak zitten met een pasgeboren kind, zal hun mannetje dan wel de nodige voorraden aanzeulen en voor veiligheid zorgen...
Inderdaad, ken zo iemand met veel geld en zeker niet lelijk, initieel kwamen er wel veel vrouwen op af, maar ze houden was een andere zaak. Het was voor hem moeilijk om een vaste relatie te vinden.
ik denk dat vuilnismannen ideale ouderbeesten zijn van nature, sterk, kan heel wat voorraden aanzeulen, niet 'squeemish' als het wat begint te stinken, zal dus zijn voornaamste taken zoals een luier vervangen en het vuilnis buitenzetten wel ter harte nemen, en zo slecht worden die gasten niet betaald hoor...jeroen schreef: ↑09 sep 2024 20:11Misschien zie ik de realiteit verkeerd, maar ik zie in de stad tegenwordig nogal wat blanke vrouwen hand in hand met een Afrikaanse man, soms nog in vluchtelingenstatuut.MARCDC schreef: ↑07 sep 2024 16:12 Ik legde hem toen uit dat het ding met vrouwen is dat als ze echt interesse hebben in koppelvorming, ze al willen weten of ze op hun mannetje kunnen rekenen als ze daar liggen te bevallen en ze daar heel zwak zitten met een pasgeboren kind, zal hun mannetje dan wel de nodige voorraden aanzeulen en voor veiligheid zorgen...
En vuilnismannen hebben toch ook kinderen?
Afrikaanse mannen hebben misschien nog iets anders wat blanke mannen niet hebbenjeroen schreef: ↑09 sep 2024 20:11Misschien zie ik de realiteit verkeerd, maar ik zie in de stad tegenwordig nogal wat blanke vrouwen hand in hand met een Afrikaanse man, soms nog in vluchtelingenstatuut.MARCDC schreef: ↑07 sep 2024 16:12 Ik legde hem toen uit dat het ding met vrouwen is dat als ze echt interesse hebben in koppelvorming, ze al willen weten of ze op hun mannetje kunnen rekenen als ze daar liggen te bevallen en ze daar heel zwak zitten met een pasgeboren kind, zal hun mannetje dan wel de nodige voorraden aanzeulen en voor veiligheid zorgen...
een paar quotes van Mae West:EgoSum schreef: ↑09 sep 2024 22:47Afrikaanse mannen hebben misschien nog iets anders wat blanke mannen niet hebbenjeroen schreef: ↑09 sep 2024 20:11Misschien zie ik de realiteit verkeerd, maar ik zie in de stad tegenwordig nogal wat blanke vrouwen hand in hand met een Afrikaanse man, soms nog in vluchtelingenstatuut.MARCDC schreef: ↑07 sep 2024 16:12 Ik legde hem toen uit dat het ding met vrouwen is dat als ze echt interesse hebben in koppelvorming, ze al willen weten of ze op hun mannetje kunnen rekenen als ze daar liggen te bevallen en ze daar heel zwak zitten met een pasgeboren kind, zal hun mannetje dan wel de nodige voorraden aanzeulen en voor veiligheid zorgen...