• Peiling

elke 2e en 4e woensdag van de maand macrofotoclub Grote Beek

Kondig hier toekomstige online en offline evenementen aan zoals webinars, workshops, bijeenkomsten, etc.
Gebruikersavatar
Leon-71
Geregistreerde gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 sep 2022 20:10
Locatie: Eindhoven
1e diagnose: Anders
2e diagnose: Autisme

elke 2e en 4e woensdag van de maand macrofotoclub Grote Beek

Ongelezen bericht door Leon-71 »

Zoals de titel al zegt. Heel laagdrempelig. Als je geen camera hebt, kun je er eentje in bruikleen krijgen en leren gebruiken als je dat leuk lijkt. We zijn momenteel een groepje van 1 dame en 3 heren + 1 of 2 begeleiders, dat verschilt.
We komen samen bij de Boekbinderij en van daaruit lopen we of het bos in of gaan we naar "De Tuin" waar zich een groententuin, dahliatuin, kleine en grote kas bevindt.
Na een uurtje of 2 gaan we gezamelijk buiten thee/koffie drinken waarna we weer richting de boekbinderij terug lopen om elkaars foto's te bekijken en tips te geven.
Niks hoeft. Als je je foto's niet wilt delen is t ook goed. Als je geen tips of advies wil, ook goed =)
Sinds kort hebben we er 2 whatsapp groepjes bij gemaakt.
Eentje voor direkte berichten om door te geven of je wel of niet komt en voor de begeleiding om te vermelden of het doorgaat of niet.
En de ander heb ik aangemaakt en die heet "fotoclub sociaal" om af te spreken en chatten buiten de fotoclub om.
En verder nog een Discord server waar je je mooiste foto's kunt delen. Daar zitten verder geen kosten aan.

Als je interesse hebt, kun je kontakt op nemen met :Anne Van den Oever op nummer: 06 303 869 54
Gebruikersavatar
Leon-71
Geregistreerde gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 sep 2022 20:10
Locatie: Eindhoven
1e diagnose: Anders
2e diagnose: Autisme

Re: elke 2e en 4e woensdag van de maand macrofotoclub Grote Beek

Ongelezen bericht door Leon-71 »

Leon-71 schreef: 23 sep 2022 16:02 Zoals de titel al zegt. Heel laagdrempelig. Als je geen camera hebt, kun je er eentje in bruikleen krijgen en leren gebruiken als je dat leuk lijkt. We zijn momenteel een groepje van 1 dame en 3 heren + 1 of 2 begeleiders, dat verschilt.
We komen samen bij de Boekbinderij en van daaruit lopen we of het bos in of gaan we naar "De Tuin" waar zich een groententuin, dahliatuin, kleine en grote kas bevindt.
Na een uurtje of 2 gaan we gezamelijk buiten thee/koffie drinken waarna we weer richting de boekbinderij terug lopen om elkaars foto's te bekijken en tips te geven.
Niks hoeft. Als je je foto's niet wilt delen is t ook goed. Als je geen tips of advies wil, ook goed =)
Sinds kort hebben we er 2 whatsapp groepjes bij gemaakt.
Eentje voor direkte berichten om door te geven of je wel of niet komt en voor de begeleiding om te vermelden of het doorgaat of niet.
En de ander heb ik aangemaakt en die heet "fotoclub sociaal" om af te spreken en chatten buiten de fotoclub om.
En verder nog een Discord server waar je je mooiste foto's kunt delen. Daar zitten verder geen kosten aan.

Als je interesse hebt, kun je kontakt op nemen met :Anne Van den Oever op nummer: 06 303 869 54
Nou, inmiddels is de fotoclub al flink geslonken naar....alleen ik. En dan 1-2 begeleiders erbij.
Gebruikersavatar
Admin
Beheerder
Berichten: 2017
Lid geworden op: 04 jun 2022 13:59
Locatie: Amersfoort
1e diagnose: Autisme
Contacteer:

Re: elke 2e en 4e woensdag van de maand macrofotoclub Grote Beek

Ongelezen bericht door Admin »

Een club met maar één lid is wel wat karig inderdaad.
Gebruikersavatar
Klapstoel
Geregistreerde gebruiker
Berichten: 87
Lid geworden op: 30 jul 2022 21:36
Locatie: Brabant
1e diagnose: Autisme

Re: elke 2e en 4e woensdag van de maand macrofotoclub Grote Beek

Ongelezen bericht door Klapstoel »

Leon-71 schreef: 19 jun 2023 17:24 Nou, inmiddels is de fotoclub al flink geslonken naar....alleen ik. En dan 1-2 begeleiders erbij.
Hey Leon,

ik ben zelf op dit moment op zoek naar een clubje om wat meer sociaal contact te hebben... Het valt niet mee. Een fotoclub lijkt me het leukst. Er zijn 2 fotoclubs hier in Best maar eentje is voor 50plussers (ben 42) en de andere neemt zichzelf denk ik een beetje te serieus en heeft zelfs een wachtlijst, dus niet echt iets voor mij.

Ik vind macrofotografie heel tof! Het is net alsof je een andere wereld induikt als je macrofoto's maakt. Ben zelf niet meer bij de GGzE in behandeling, geen idee of dat een vereiste is voor je club... Maar misschien kan ik als vrijwilliger ofzo bijdragen en helpen meer leden te vinden (en natuurlijk tegelijk zelf meedoen). Ik heb zelf ook verstand van social media en een discord server runnen en alles wat digitaal is.

Omdat het zo moeilijk is om een clubje te vinden dat mij leuk lijkt is mijn enige optie zelf iets op te richten (eng en heel moeilijk vanuit het niets) of met iemand anders dat samen te doen. Lijkt het je leuk om dat te proberen en je club nieuw leven in te blazen? Misschien een keer kennis maken?

Denk dat ik het al een keer heb verteld ergens maar ik was ook bij een ander fotoproject van de GGzE een paar jaar geleden, was reuze gezellig altijd (allemaal mensen met een psychiatrische achtergrond waaronder ook autisme), en dat mis ik best wel.
Plaats reactie