• Peiling

Podcast/oproep: Autisme ontrafeld

Vacatures, enquêtes, hulp bij school- of studieprojecten.
Gebruikersavatar
Admin
Beheerder
Berichten: 1975
Lid geworden op: 04 jun 2022 13:59
Locatie: Amersfoort
1e diagnose: Autisme
Contacteer:

Podcast/oproep: Autisme ontrafeld

Ongelezen bericht door Admin »

Help jij mee de beeldvorming over autisme te veranderen?

In januari start Sonja Silva met een nieuwe reeks interviews, waarin zij met mensen met autisme in gesprek gaat over hun ervaringen.

Oproep
Samen met Sonja zijn we op zoek naar geïnteresseerden die hun verhaal willen delen met de luisteraars van Autisme Ontrafeld. Wil jij geïnterviewd worden door Sonja? Meld je aan door een audiobestand op te nemen waarin je iets vertelt over jouw leven met autisme en mail dit naar sonjasilva@live.nl.

Zelf ontdekte Sonja Silva pas twee jaar geleden dat ze autisme had. Afgelopen jaar startte ze haar eerste podcastreeks, welke inmiddels meer dan 23.000 keer beluisterd is. Met onder andere haar lezingen en deze podcast heeft Sonja zich als doel gesteld de beeldvorming rondom autisme te veranderen.

Sonja: " De verhalen van mijn gasten zijn zo herkenbaar en verschillend tegelijk;). Jouw verhaal is daarom waardevol voor mensen met en zonder autisme. Waarom juist een audiobericht? Dan kan ik vast kennismaken met je stem en jouw manier van vertellen. Juist omdat ik wil laten zien hoe divers autisten zijn, vind ik het belangrijk om een beetje afwisseling te laten horen."

#autisme #diversiteit

https://www.linkedin.com/pulse/help-jij ... 02Iw%3D%3D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht