• Peiling

Vraag deelname masteronderzoek autisme en ondernemerschap

Vacatures, enquêtes, hulp bij school- of studieprojecten.
KirstenvanderHam
Nieuwe gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2024 17:05

Vraag deelname masteronderzoek autisme en ondernemerschap

Ongelezen bericht door KirstenvanderHam »

Hallo iedereen,

Mijn naam is Kirsten van der Ham, masterstudent Strategisch Ondernemerschap aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, met een achtergrond in Industrieel Ontwerpen aan de TU Delft. Ik werk momenteel aan mijn scriptie, die zich richt op een onderwerp dat me zeer aan het hart ligt – de positieve eigenschappen van autisme in ondernemerschap.

Als iemand met autisme, ben ik gepassioneerd om stereotypen te doorbreken en de unieke sterktes en capaciteiten die individuen met autisme kunnen brengen in de ondernemerswereld te benadrukken. Mijn doel is om te verkennen en te begrijpen hoe ondernemers met autisme hun onderscheidende vaardigheden inzetten in hun zakelijke ondernemingen.

Om mijn onderzoek te verrijken, ben ik op zoek naar ondernemers die binnen het autistisch spectrum vallen. Momenteel ben ik aan het inventariseren of ik voldoende ondernemers kan vinden om mijn onderzoeksvraag te kunnen stellen. Deelname zal bestaan uit een kort interview en mogelijk het observeren van een deel van uw dag. Uw inzichten zouden ongelooflijk waardevol zijn om licht te werpen op dit onderbelichte gebied.

Als u een ondernemer met autisme bent of iemand kent die dat is en geïnteresseerd zou zijn om bij te dragen aan dit onderzoek, neem dan gerust contact met mij op via 55097kh@eur.nl. Ik verzeker u dat alle gesprekken vertrouwelijk zullen worden behandeld (met een optie voor anonimiteit) en uitsluitend zullen worden gebruikt voor academische doeleinden in mijn scriptie.

Als u openstaat om uw ervaringen te delen of vragen heeft, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Hartelijk dank voor het overwegen om deel uit te maken van deze reis. Uw tijd en inzichten worden zeer op prijs gesteld.

Met vriendelijke groet,
Kirsten van der Ham
Hopperdepop
Nieuwe gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2023 13:09

Re: Vraag deelname masteronderzoek autisme en ondernemerschap

Ongelezen bericht door Hopperdepop »

Hoi Kirsten, het valt me een beetje tegen dat ik niet even een reactie op mijn mail heb gekregen die ik zondag, naar aanleiding van je onderzoeksvraag, heb gestuurd.
Het zou kunnen dat je me geen geschikte deelnemer vindt, maar dat neemt niet weg dat ik wel de moeite heb genomen mijn situatie voor je te schetsen.
Aldus,
Rein.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht