• Peiling

Snellezen goed voor mensen met ADHD en Dyslexie?

Niet alleen nieuws, maar ook inspirerende verhalen, opiniestukken en andere interessante content vanuit diverse media.
Gebruikersavatar
Admin
Beheerder
Berichten: 1975
Lid geworden op: 04 jun 2022 13:59
Locatie: Amersfoort
1e diagnose: Autisme
Contacteer:

Snellezen goed voor mensen met ADHD en Dyslexie?

Ongelezen bericht door Admin »

Laatst las ik een artikel over waarom snellezen goed is voor mensen met ADHD en dyslexie. Ik werd zo getriggerd door dit thema dat ik meteen één van de schrijfster van dat artikel heb benaderd voor dit interview: Anne-Marie Hartmann.

Via de onderstaande link vind je alle boekentips uit deze aflevering:

https://adhddingen.nl/afleveringsnellezen

Naast dat we het gaan hebben over waarom het zo goed is, hebben we het uiteraard over Hoe je dit dan het beste kan aanleren. Maar ook over mindmappen en beter concentreren.

Laat verbeteren van concentratie ook nou één van de thema's zijn van mijn nieuwe 3 maanden online programma:

De ADHD Club.

Individueel en in groepsverband kan jij aan de slag met het verbeteren van concentreren, leren focussen zonder de hyperfocus, met het starten van activiteiten en jouw uitstelgedrag.

Heb jij zin in te werken aan jouw concentratie met allemaal like-minded mensen - in een groep waar veel herkenning is en tips worden gedeeld? Weg met de frustratie en meer positieve energie? Meld je dan nu aan voor de ADHD Focus Club.

Veel plezier met luisteren!

https://app.springcast.fm/15892/waarom- ... n-met-adhd

OVER ADHD DINGEN
Een podcast gemaakt door Nirma met persoonlijke en deskundige gesprekken over het leven met ADHD en alles wat daarbij komt kijken. In deze podcast- serie ga ik in gesprek met verschillende deskundigen over ADHD-gerelateerde onderwerpen, zoals lopende onderzoeken over ADHD en medicijngebruik. Erg benieuwd ben ik naar hoe andere ADHD'ers omgaan met ADHD. Volg de podcast ook op Instagram: @adhddingen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht