Instemmend duimpje.Druppie schreef: 14 apr 2023 21:53 Hij is geen karikatuur, maar een uitgesproken autistische man, waardoor hij karikaturaal overkomt. Als persoon is hij echter gewoon net zo serieus te nemen als een ieder ander. Een karikatuur van hem maken zal wel lastig zijn. Ik kan wel om hem lachen, maar lach hem niet uit.
Dat is ook mijn indruk.Yidzqe schreef: 30 jul 2023 15:46 Daarnaast geloof ik wel dat Kees eigenlijk ook ondanks of juist dankzij zijn autisme een soort slachtoffer is van zijn ouders die zijn leven lang iedere hobbel voor hem uit de weg geruimd hebben.
Misschien wel. Het zou ook kunnen dat hij dankzij zijn ouders een redelijk normaal leven heeft.
Grappig dat je mijn buur aanhaaltMARCDC schreef: 30 jul 2023 11:47 zoals jij en je buur, het is een vorm van wederzijds respect, Bill Gates, Richard Branson, Elon Musk, vind ik ook arrogante eikels, hij is dus niet bepaald in slecht gezelschap, zo.
Ik had hem ook een loser kunnen vinden, dan zat hij in de club van Putin en Trump...![]()
Gedeeltelijk eens met bovenstaande. Het is ook wel makkelijk om uit mijn luie stoel iets te vinden. Maar ik denk ook dat de ouders van Kees altijd het vuur uit de sloffen hebben gelopen voor hem. Zelf ben ik ook hartstikke autistisch, maar het soms respectloze gedrag richting zijn ouders had ik vroeger echt niet hoeven proberen bij mijn ouders. Ik keek wel uit.EgoSum schreef: 31 jul 2023 23:51Misschien wel. Het zou ook kunnen dat hij dankzij zijn ouders een redelijk normaal leven heeft.
Ik denk dat het vanuit je luie stoel moeilijk te zeggen is.
Objectief gezien zou hij zeker wat meer respect voor zijn ouders mogen tonen, met name zijn moeder.
Mijn vader is ook autitisch en laagbegaafd. Die zegt vaak dingen waarvoor je het liefst doet alsof je het niet gehoord hebt. Mist gewoon een antenne. Zal bij Kees ook zo zijn, alhoewel hij wel een behoorlijke intelligentie heeft.
+1