• Peiling

Autismecafé Hoogeveen met Arjen Meijer: Persoonlijke verhalen en zoektochten naar autisme

Niet alleen nieuws, maar ook inspirerende verhalen, opiniestukken en andere interessante content vanuit diverse media.
Gebruikersavatar
Admin
Beheerder
Berichten: 1994
Lid geworden op: 04 jun 2022 13:59
Locatie: Amersfoort
1e diagnose: Autisme
Contacteer:

Autismecafé Hoogeveen met Arjen Meijer: Persoonlijke verhalen en zoektochten naar autisme

Ongelezen bericht door Admin »

Afbeelding

Arjen Meijer kreeg de diagnose autisme in 2012 en vertelt u deze avond zijn
persoonlijke verhaal over zijn zoektocht naar de diagnose autisme en wat dit betekent voor zijn dagelijkse leven.
Verder is hij ook frequent actief op verschillende gebieden van autisme. Zie hiervoor zijn eigen website www.autismeindex.nl
Het belooft een interactieve avond te worden met ruimte voor het stellen van vragen en het delen van ervaringen

U bent van harte welkom op deze avond die wordt gehouden in de Vredehorst, Zuidwoldigerweg 32 te Hoogeveen.
De ontvangst is vanaf 19.00 uur en de avond begint om 19.30 uur tot 21.30 uur.
Aanmelden is niet nodig en de avond is gratis.
Voor meer informatie over deze avond: www.autismecafehoogeveen.nl en kijk bij agenda.
Gebruikersavatar
arjen37
Geregistreerde gebruiker
Berichten: 318
Lid geworden op: 19 aug 2022 20:43
Locatie: Sneek
1e diagnose: Autisme
Contacteer:

Re: Autismecafé Hoogeveen met Arjen Meijer: Persoonlijke verhalen en zoektochten naar autisme

Ongelezen bericht door arjen37 »

Ik word beroemd.
Gebruikersavatar
Admin
Beheerder
Berichten: 1994
Lid geworden op: 04 jun 2022 13:59
Locatie: Amersfoort
1e diagnose: Autisme
Contacteer:

Re: Autismecafé Hoogeveen met Arjen Meijer: Persoonlijke verhalen en zoektochten naar autisme

Ongelezen bericht door Admin »

Onder de vlag van AutiTalent ga ik binnenkort soortgelijke dingen doen.
Spannend, maar ook leuk.
Zwartekoffie
Geregistreerde gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 jul 2022 10:50

Re: Autismecafé Hoogeveen met Arjen Meijer: Persoonlijke verhalen en zoektochten naar autisme

Ongelezen bericht door Zwartekoffie »

Superleuk.
Jammer dat het zo ver weg is en doordeweeks
Ik had het wel willen overwegen als het op vrijdag of zaterdag was geweest.
Gebruikersavatar
arjen37
Geregistreerde gebruiker
Berichten: 318
Lid geworden op: 19 aug 2022 20:43
Locatie: Sneek
1e diagnose: Autisme
Contacteer:

Re: Autismecafé Hoogeveen met Arjen Meijer: Persoonlijke verhalen en zoektochten naar autisme

Ongelezen bericht door arjen37 »

Zwartekoffie, ik wil best eens jouw kant uitkomen op een zaterdag om mijn presentatie te doen. Regel maar een locatie en publiek. :mrgreen:

Ik denk dat veel dingen juist doordeweeks zijn omdat neurotypische mensen liever een vrij weekend hebben om andere dingen te doen. Terwijl neurodiverse mensen juist weer geen energie hebben doordeweeks als ze werken. Veel van deze initiatieven proberen toch beide werelden bij elkaar te krijgen. Soms missen ze daar iets bij.
Plaats reactie