• Peiling

Online daten vragenlijst

Vacatures, enquêtes, hulp bij school- of studieprojecten.
yehyixing
Nieuwe gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2023 21:18

Online daten vragenlijst

Ongelezen bericht door yehyixing »

Hallo iedereen,

Ik weet niet zeker of dit is toegestaan hier, maar omdat ik niet veel andere geschikte forums kan vinden, plaats ik het toch in de hoop om wat mensen te bereiken. Mijn naam is Susan, en momenteel werk ik aan een onderzoeksproject voor mijn studie over autistische personen en hun ervaringen met online daten. De reden waarom ik dit project heb gekozen, is omdat ik zelf ook autistisch ben en hier persoonlijke (negatieve) ervaringen mee heb. Wat is precies mijn vraag? Ik heb een korte enquête opgesteld die slechts 5 minuten van je tijd in beslag neemt. Deze vragenlijst is volledig anoniem en vrijwillig in te vullen. Als je autistisch bent of denkt dat je dit zou kunnen zijn en ervaring hebt met online daten, zou het geweldig zijn als je mijn enquête zou kunnen invullen. Niets is verplicht, het is geheel vrijwillig.

Alvast bedankt! :D

Link enquête: https://forms.gle/RcWjjvbVRLWCkEN59


Verplaatst naar het openbare forumdeel.
Admin
Melissa
Geregistreerde gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 nov 2023 12:00

Re: Online daten vragenlijst

Ongelezen bericht door Melissa »

Hey,

Goed onderwerp. Lastig ook natuurlijk.
Maar de meeste relaties, zijn in het echte leven en niet via een robot account.
of communicatie tussen mensen waarin een robot systeem bemiddeld en als chinees doorgeef luik speelt.

In het echt is altijd beter om te daten, dan wel openbaar natuurlijk.
Dan zie je iemand en kan je ook in de ogen kijken en is het echt, niet een online sprookje met kans op een catfish en kans dat het alleen bedoeld is voor een niet serieus iets, inblaast van gebaseerd op een echte opbouwende en bestaande relatie.

Groet, Melissa
Mens
Nieuwe gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2023 12:57

Re: Online daten vragenlijst

Ongelezen bericht door Mens »

Heb de enquête ingevuld. Ik zit sinds kort weer op een datingsite, ook al heb ik momenteel griep.
Plaats reactie