• Peiling
  • Welk type alleenstaande ben jij?

    Je mag 1 optie selecteren

     
     
    Bekijk resultaten

Kwalitatief onderzoek naar neurodiversiteit op het werk

Vacatures, enquêtes, hulp bij school- of studieprojecten.
M00t1
Nieuwe gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2024 15:32

Kwalitatief onderzoek naar neurodiversiteit op het werk

Ongelezen bericht door M00t1 »

Best forumlid,

Laat ik mij allereerst kort voorstellen. Mijn naam is Mohamed Talhi en ik volg de master Social Challenges, Policies, and Interventions (SCPI) aan de Universiteit Utrecht.
Voor deze master moet ik een thesis schrijven en ik heb mijn focus gelegd op het volgende thema: 'het aanvragen van werkplek aanpassingen als neurodivergente medewerker en de impact hiervan op duurzame inzetbaarheid'.

In mijn zoektocht naar meer informatie werd ik gewezen op deze webpagina. Voor mijn onderzoek zou ik graag neurodivergente medewerkers willen spreken. Enkele vragen die in mijn onderzoek naar voren komen zijn:
    Hoe kunnen organisaties neurodivergente medewerkers in hun kracht zetten?
      Hoe helpen werkplek aanpassingen om neurodivergente medewerkers in hun kracht te zetten?
        Hoe beïnvloeden vooroordelen het vragen naar werkplek aanpassingen?
          Wat zijn de rol van de manager en de organisatiecultuur in het vragen naar werkplek aanpassingen?
            Wat voor effect hebben werkplek aanpassingen op werktevredenheid en productiviteit?

            Daarom zou ik via deze weg willen vragen of mensen binnen dit forum open zouden staan om deel te nemen aan mijn onderzoek of wellicht mensen kennen die geïnteresseerd zouden zijn in deelname.

            Indien je na dit lezen geïnteresseerd bent in deelname of meer informatie wil over het onderzoek, neem dan contact op met mij via m.talhi1@students.uu.nl.

            Bij voorbaat dank voor het lezen van mijn bericht.

            Met vriendelijke groet,
            Mohamed Talhi
            Gebruikersavatar
            Admin
            Beheerder
            Berichten: 2021
            Lid geworden op: 04 jun 2022 13:59
            Locatie: Amersfoort
            1e diagnose: Autisme
            Contacteer:

            Re: Kwalitatief onderzoek naar neurodiversiteit op het werk

            Ongelezen bericht door Admin »

            Hoi Mohamed,

            Mijn advies is om je verzoek (ook) bij AutiTalent neer te leggen.

            info@autitalent.nl
            Plaats reactie