Heb je autisme, ADHD of andere neurodivergente kenmerken of daarmee affiniteit? Heb je behoefte aan een plek waar je niet hoeft te maskeren?
Op het Autsider Forum kan je ervaringen delen, vragen stellen, spelletjes spelen, gespreksonderwerpen starten en herkenning vinden in een veilige en respectvolle omgeving.
Waarom lid worden?
Voor en door neurodivergente volwassenen
Herkenning, steun en inzicht
Anoniem als je wilt
Actief bijdragen wordt gewaardeerd, alleen meelezen mag natuurlijk ook
Plaats hier (of link naar) relevante berichten in de media want dan hebben andere forumleden er ook wat aan.
Ook kunnen hier blogposts van Autsider worden besproken.
De site Gek Genoeg is volgens mij nog niet zo lang in de lucht. Chella, de vrouw erachter, ken ik via LinkedIn, dat iemand ergens op reageerde en ik het op die manier zag. En toen ze aanbood "andere" blogs op haar site te publiceren heb ik mijn kans gegrepen.
De site werkt in elk geval voor geen meter. Waar ik ook op klik, ik krijg alleen jouw enerverende verhaal. Het is onmogelijk om via het menu naar iets anders door te klikken. Waarom checken mensen zoiets niet even?
Laatst gewijzigd door Alba op 13 okt 2024 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Alba schreef: 13 okt 2024 23:46
De site werkt in elk geval voor geen meter. Waar ik ook op klik, ik krijg alleen jouw enerverende verhaal.
Ik zie het, het menu is blijkbaar gericht op de openingspagina en verwijst niet verder door. Ik zie anchors verschijnen, maar die zitten niet in mijn verhaal dus werken ze niet. Wel werkt het als je op het logo van de site klikt. Ik zal het doorgeven.
Autisme Index - verzamelde links en informatie aan de hand van thema's over autisme.
Alba schreef: 13 okt 2024 23:46
De site werkt in elk geval voor geen meter. Waar ik ook op klik, ik krijg alleen jouw enerverende verhaal.
Ik zie het, het menu is blijkbaar gericht op de openingspagina en verwijst niet verder door. Ik zie anchors verschijnen, maar die zitten niet in mijn verhaal dus werken ze niet. Wel werkt het als je op het logo van de site klikt. Ik zal het doorgeven.